DC Universe Online, avagy öveket becsatolni, köpenyeket, szárnyakat, szuperbiztos páncélt felkapni, máris indul a szuperhősök és szupergonoszok leszámolása, városok és arcok leamortizálása – amolyan DC módra.

A történeti cselekmény nagyjából ugyanaz, álljunk az érme akármelyik oldalán: Brainiac egyik hajójáról szabadulunk ki a karakter kreálásnál választott mesterünk oldalán, hogy folyamatosan cikázva Metropolis és Gotham között verjük le/segítsük ki a gonosz erőket – akik valamiért mindig csak ezt a két várost akarják a földdel egyenlővé tenni. Trigon, Felix Faust, Circe, Joker és még napestig sorolhatnám a gonosztevőket/ leendő mentorokat, akikkel összefutunk kalandjaink során.

Természetesen minden harci osztályunknak megadatott képességgel és eszközzel el vagyunk látva, mondjuk attól padlót fogtam a nevetéstől, mikor olvastam, hogy a sorcery healer osztálynak lett berakva – természetesen erős a damage, szóval annyira nem kell félteni. Bár minden elérhető osztálynak megvannak a maga jellegzetes képességei, képes más képességeket vagy fegyverhasználatot eltanulni, illetve azt harcban kamatoztatni.

A játék grafikája még szépnek is mondható, az npc szinkronok egyenesen pazarok (külön dicséret Riddler és Joker hangja miatt), valamint a kisebb epizód történetek is illenek egy szuperhős/szupergonosz életvitelhez. Emelett rendkívül mulatságos egyszerre vinni két karaktert, és látni, hogy az egyikben megakadályozod Lex Luthor kísérleteit, a másik oldalon meg zsarukat fizetsz le és lopsz el értékes információkat a jóktól.

Mint  a legtöbb szerepjáték, ez is rendes fizetős rendszerrel indított az éterben, de szinte az elsők között is volt, aki jobbnak látta, ha a nagyobb közönség elérése érdekében ingyenessé tette a játékot, és csak bizonyos dolgokért kell így a játékosoknak a zsebébe nyúlnia. Persze a megkötések nem a legbarátibbak, de ha mindenre rendesen odafigyelsz és a megfelelően használsz ki, akkor semmi gond nem lesz a játékmenettel.

A DC Universe Online bár a maga nem nemében nem kimondott kuriózum, mégis képes odacsapni a hasonló vizeken evező játékoknak (Pl: Champions Online), mert ahogy hat, vagy akár hét évvel korábban, úgy  manapság már  meg kell küzdeni az egyre többre vágyó játékosközönségért.

Szerző

Hanama
Hanama
Alapító és szerkesztő

Főállású gamer, horror rajongó és anime szakértő. Sok mindenről szeretek és tudok beszélgetni, ezért is jó zombi módjára mindenki agyára megyek.

Ha tetszett a cikkünk, itt azonnal megoszthatod másokkal:

Hozzászólások

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .