Hősök mindig kellenek – Heroes of the Storm

A Blizzard méltán szerzett nem kis hírnevet a játékvilágban az olyan darabokkal, mint a Diablo, a Starcraft, vagy az örök élen lévő MMO, a World of Warcraft. Na, de mi történne akkor, ha ezeket a külön-külön is jó játékokat (vagy pontosabban a karaktereiket) összeeresztjük egy új világban? Nos, ez lenne a Heroes of the Storm központi témája.

Történetről nincs mit különösebben beszélni: az említett világok (valamint még az Overwatch) hősei és gonoszai mérik össze a tudásukat különféle pályákon, hogy az ellenfél tornyát leverve, a saját csapatuk győzedelmeskedjen. Pályákból pedig nincs hiány: mindegyikben közös, hogy közös erőfeszítéssel kell megszerezni egy dolgot, vagy uralni egy bizonyos pontját a pályának – hogy ezáltal is könnyebb legyen az ellen leverése.

Szerencsénkre harcosokból sem szenvedünk hiányt: vannak köztük örök kedvencek (Kerrigan, Jaina, Butcher vagy éppen Tracer), kevésbé szeretett, ám annál halálosabb (Chromie,Zul’jin), vagy olyan, akire éppen a legkevésbé sem számítottunk (Murky). Bár erősen lecsökkent egyes karakterek ereje, a változtatások ellenére sem érezzük idegennek a karaktereket, és sokszor még meg is könnyítik a velük való harcot.

Hiszen mit sem ér egy csapat, ha nincs összhang a játékosok és/vagy a harcosaik között. Solo-ban szinte lehetetlen érvényesülni (Kael’thas-al a közelharc öngyilkos akció), és ha nem dolgozik össze a csapat mind az öt tagja, akkor nagyon hamar nyilvánvaló lesz, hogy az ellen fog győzedelmeskedni.

De egy picit áttérve a marketing részlegre is: bár még mindig a Lol a legnépszerűbb moba, a Heroes of the Storm nagy erőssége, hogy nagyon könnyen bevonzza az embereket – persze erősen megcélozva a saját közönségét -, de nekem olyan ismerősöm eltökélt játékosa, annak ellenére, hogy nagyjából semmit nem tud a többi a játékról. Továbbá több helyről is lehet hallani, hogy az ittlévő játékos közösség messze normálisabb (elsősorban az újakkal szemben), mint a fentebb megnevezettnél.

Bár még nem hosszú ideje játszok vele, és még a mai napig kiráz a hideg a moba-k világától (elsősorban a nézet/irányítás miatt), a Heroes of the Storm egy üdítő kivétel közöttük – függetlenül attól, hogy ki mennyire jártas a Blizzard többi világában.

Ha tetszett a cikkünk, itt azonnal megoszthatod másokkal:

Könyvjelző ehhez: Közvetlen hivatkozás.

1 hozzászólás

  1. Visszajelzés:Szörnyű sors - Evolve Stage 2 | Watchaholics

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..