A Blizzard méltán szerzett nem kis hírnevet a játékvilágban az olyan darabokkal, mint a Diablo, a Starcraft, vagy az örök élen lévő MMO, a World of Warcraft. Na, de mi történne akkor, ha ezeket a külön-külön is jó játékokat (vagy pontosabban a karaktereiket) összeeresztjük egy új világban? Nos, ez lenne a Heroes of the Storm központi témája.

Történetről nincs mit különösebben beszélni: az említett világok (valamint még az Overwatch) hősei és gonoszai mérik össze a tudásukat különféle pályákon, hogy az ellenfél tornyát leverve, a saját csapatuk győzedelmeskedjen. Pályákból pedig nincs hiány: mindegyikben közös, hogy közös erőfeszítéssel kell megszerezni egy dolgot, vagy uralni egy bizonyos pontját a pályának – hogy ezáltal is könnyebb legyen az ellen leverése.

Szerencsénkre harcosokból sem szenvedünk hiányt: vannak köztük örök kedvencek (Kerrigan, Jaina, Butcher vagy éppen Tracer), kevésbé szeretett, ám annál halálosabb (Chromie,Zul’jin), vagy olyan, akire éppen a legkevésbé sem számítottunk (Murky). Bár erősen lecsökkent egyes karakterek ereje, a változtatások ellenére sem érezzük idegennek a karaktereket, és sokszor még meg is könnyítik a velük való harcot.

Hiszen mit sem ér egy csapat, ha nincs összhang a játékosok és/vagy a harcosaik között. Solo-ban szinte lehetetlen érvényesülni (Kael’thas-al a közelharc öngyilkos akció), és ha nem dolgozik össze a csapat mind az öt tagja, akkor nagyon hamar nyilvánvaló lesz, hogy az ellen fog győzedelmeskedni.

De egy picit áttérve a marketing részlegre is: bár még mindig a Lol a legnépszerűbb moba, a Heroes of the Storm nagy erőssége, hogy nagyon könnyen bevonzza az embereket – persze erősen megcélozva a saját közönségét -, de nekem olyan ismerősöm eltökélt játékosa, annak ellenére, hogy nagyjából semmit nem tud a többi a játékról. Továbbá több helyről is lehet hallani, hogy az ittlévő játékos közösség messze normálisabb (elsősorban az újakkal szemben), mint a fentebb megnevezettnél.

Bár még nem hosszú ideje játszok vele, és még a mai napig kiráz a hideg a moba-k világától (elsősorban a nézet/irányítás miatt), a Heroes of the Storm egy üdítő kivétel közöttük – függetlenül attól, hogy ki mennyire jártas a Blizzard többi világában.

Szerző

Hanama
Hanama
Alapító és szerkesztő

Főállású gamer, horror rajongó és anime szakértő. Sok mindenről szeretek és tudok beszélgetni, ezért is jó zombi módjára mindenki agyára megyek.

Ha tetszett a cikkünk, itt azonnal megoszthatod másokkal:

One thought on “Hősök mindig kellenek – Heroes of the Storm”

Hozzászólások

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .