Na jó, én most tudtam meg, hogy ennek ez a magyar címe. Hát ez még gyagyásabb, mint maga a film, és nem is vagyok hajlandó a továbbiakban így hivatkozni rá, mert nagyon gagyin hangzik, úgyhogy hívjuk csak Murder Mysterynek, ami szintén semmitmondó, de legalább nem nevetséges.Történetünk főszereplői a bénácska házaspár, Nick (Adam Sandler) és Audrey Spitz (Jennifer Aniston), akik eléggé belegyöpösödtek már a mindennapjaikba. Nick közrendőr nagyon szeretne nyomozó lenni, de folyton megbukik a vizsgán, de a nejének nem mondja el, mert fél, hogy csalódást okoz neki. Unatkoznak, kicsit ráuntak egymásra, mikor Nick hirtelen meglepi Audreyt egy európai úttal. A repülőn találkoznak a jóképű, nagyvilági dzsentrivel, Charles-szal (Luke Evans), aki meghívja őket egy családi találkozóra a nagybátyja luxusyachtjára. Az öreg milliárdos épp arra készül, hogy ráhagyjon mindent fiatal szeretőjére, családját pedig teljesen kizárja a végrendeletből, mikor hirtelen lekapcsolódik a villany, a következő pillanatban pedig a férfi holtan hever az asztalon. Mivel Spitzéknek semmi közük a családhoz, teljesen érthetetlen, hogy miért vannak ott, így rögtön gyanússá válnak. Ahogy halad a nyomozás, a szereplők elkezdenek hullani, mint a legyek, és hamarosan mindenki rájuk kezd gyanakodni. Vajon sikerül kilábalniuk ebből a lehetetlen helyzetből?

Srácok, ez a film rettentő gagyi. Van benne néhány jó poén, de ennyi, őszintén ennyi. Az egész történetnek semmi értelme, semmi nem halad úgy, ahogyan annak kellene, és nyilván mindenki dilettáns, csak egy krimirajongó nő képes megoldani egy gyilkossági ügyet… Nyilván… Emellett nyilván egy megfáradt házasság rögtön rendbe jön, ha közbejön egy kis életveszély és katartikus gyilkosságmegoldás a végén.

A színészi játékra nem tudok igazán semmit mondani, nem rossz, de jónak semmiképp sem nevezhető, az egész érdektelen és középszerű. Ez rá a jó szó, érdektelen. Miközben néztem, nem érdekelt, ki a gyilkos, hogy mi lesz a vége vagy bármi, inkább csak néztem ki a fejemből, hogy rohasszam az agyamat egy fárasztó nap után. A karakterek nagyon sablonosan, karikaturisztikusak, de a rossz értelemben. Most komolyan, attól néz ki valaki rendőrnek, hogy van egy nagyon béna bajsza? Inkább a pláza ászára emlékeztetett, mint a törvény emberére.

Tudom, hogy mostanában nagyon divatos Adam Sandlert utálni, de én annak ellenére, hogy ebben a filmben borzalmas volt, nem utálom. Úgy érzem, a filmkészítők nem tudnak mit kezdeni azzal, hogy kiöregedett a sikeres Ötven első randis időszakából, és ezért mindig egy béna, lepukkant, megfáradt fickót kell alakítania, aki a végén a nap hőse lesz vagy kiderül róla, hogy egy “főnyeremény”. Légyszi, adunk már ennek az embernek valami neki való szerepet, mert voltak filmjei, amikben kifejezetten jó volt, és attól, hogy valaki nem úgy öregszik meg, hogy hirtelen a keresztapa lesz, még kezdhetnénk vele valamit.

Kinek ajánlom ezt a filmet? Ha éppen megfáradtan hazaérsz a munkából, és ruhahajtogatás közben rohasztani akarod az agyadat, akkor Neked. Ha egy poénos krimit akarsz látni, akkor viszont nem Neked. Egyszer nézhető, de kifejezetten nem érdekes, nagyon bátortalan, és nem mert kezdeni semmit a történettel, így pedig nem tudott lekötni.

Ha tetszett a cikkünk, itt azonnal megoszthatod másokkal:

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .